בניגוד למתווה שאושר: שינויים מפליגים ב"חוק החשמל"

אבי רבינא 1 Comment on בניגוד למתווה שאושר: שינויים מפליגים ב"חוק החשמל"

בין השינויים המרכזיים: ניתן יהיה לחבר מבנים לא חוקיים לחשמל, גם כאלו שנבנו לאחר כניסתו לתוקף של חוק קמיניץ, הכללה של מבנים שאינם מבנים המיועדים למגורים, התעלמות מנושא בעלות הקרקע, ועוד

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הפנים דנה בשעה זו ב"חוק החשמל", לפיו ניתן יהיה לחבר חשמל למבני מגורים שטרם קיבלו היתר אכלוס. בפתח הדיור התברר כי יו"ר ועדת הפנים ויוזם החוק, חה"כ וואליד טאהא, הכניס שינויים מפליגים בנוסח החוק, בניגוד למתווה שאושר בוועדת השרים לקריאה טרומית.

בין השינויים המרכזיים: ניתן יהיה לחבר מבנים לא חוקיים לחשמל, גם כאלו שנבנו לאחר כניסתו לתוקף של חוק קמיניץ, הכללה של מבנים שאינם מבנים המיועדים למגורים, התעלמות מנושא בעלות הקרקע, ועוד.

נייר שהפיצו בתנועת רגבים לחברי הכנסת טרם הדיון

לפני כשבועיים, גילתה חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית, במהלך הדיון החוק, כי הוא יחול גם על מבנים במגזר הערבי שנגדם יש צו הריסה. סטרוק מחתה כנגד הענין ויו"ר הוועדה, ח"כ וואליד טהאא מרע"מ הוציא אותה מהדיון.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פעם הבא יבקשו ראשות הממשלה ויקבלו גיבוי מלא ממרץ וממפלגת העבודה ועוד אם אפשר שחבר כנסת אם בקושי שש מנדטים יכול כל שכן מפלגה יותר גדולה הם מזכירים חיזבלה שבפועל שולטים על מדינה מבלי שיהיה להם רוב בכנסת